пʼятницю, 21 червня 2013 р.

МІЙ СИН – АДОЛЬФ ГІТЛЕР! (ФОТО)


Позбавили батьківських прав за нацистські імена дітей

Пару з Нью-Джерсі Дебора і Хіт збираються позбавити батьківських прав за дані дітям нацистські імена. Вони привернули до себе увагу ще в грудні 2008 року, коли в супермаркеті замовили торт з написом "З днем ​​народження, Адольф Гітлер". Кондитери відмовили їм. Але вони стверджують, що так звуть їх трирічного сина.


Навідавшись до Кемпбелл соціальні працівники виявили, що молодші сестри Адольфа носять не менш екзотичні імена - Джослин Еріан Нейшн, що означає "арійська нація", і Хонцлер Хінлер Жанін, що отримала своє ім'я на честь одного з найвідоміших діячів Третього рейху Генріха Гіммлера.
 Крім того, соцпрацівників шокував достаток нацистської символіки в помешканні, де проживав маленький Адольф Гітлер. Всі троє дітей були передані під опіку соціальних служб, де вони знаходяться до цих пір. Справа про можливе позбавлення батьківських прав відносно Кемпбеллів було передано до суду.
 Настала година суду. Житель Нью-Джерсі Хіт Кемпбелл, який проходить у справі про позбавлення батьківських прав, з'явився на судовому засіданні у повному нацистському обмундируванні з нацистським татуюванням на шиї. Його пасія теж була при повному параді.
 На переконання Кемпбелла, за законом його політичні погляди не можуть бути використані проти нього в справі про позбавлення батьківських прав.
 - "В основному вони говорять про мої погляди і про те, що я нацист", - розповів Кемпбелл перед початком слухання. «Але дозвольте мені довести світові, що я хороший батько. Я ніколи не знущався над дітьми, я просто дав їм нормальні імена».
 На питання журналістів про те, навіщо він переодягнувся в нацистську форму, Кемпбелл впевнено сказав, що це не зашкодить справі: - Якщо вони хороші судді і хороші люди, вони будуть дивитися всередину, а не на те, що зовні.


Немає коментарів:

Дописати коментар